Anneberghallen 2023/24

Indendørs tennis i hallen på Annebergvej

I sæsonen 2023/24 spilles fra og med d. 1. september 2023 til og med d. 30. april 2024.

Adgang til hallen er ikke omfattet af medlemskabet. Der er to muligheder for at købe adgang til spille i hallen:

1. der kan købes en fast time (fx. hver mandag kl. 17-18).
  2. der kan købes booking ret til de timer der ikke er solgt som faste timer.

Adgang til hallen

Adgang til hallen kræver en adgangsbrik. Det er den samme som vi bruger de udendørs anlæg, men hvis du ikke har brugt hallen før skal din brik åbnes. Hvis du ikke har en brik skal du bestille en her.
Bemærk at hallen er uopvarmet.

Køb af en fast time

1. Kig i oversigten her for at finde en ledig tid.
  2. Bekræft med klubben at tiden er ledig og at du kan reservere den.
  3. Betal.
    Kl. 6-17: 3.300 1.650 kr. Betal her.
    Kl. 17-23: 4.400 2.200 kr. Betal her.

Gæstetimer

Spil med en spiller der har bookingret

Hvis du har adgang til at booke ledige timer og gerne vil invitere en gæst til at spille med dig i Anneberghallen skal du booke banen med "Anneberghallen Gæst" (nummer 1003)

Når du bekræfter bookingen bliver du bedt om at betale. En time koster 75 kr.

Man må kun spille med den samme gæst et par gange i løbet af sæsonen. Gæstetimer skal ikke bruges som erstatning for at købe et medlemsskab.

Der kan ikke bookes med gæst kl. 10-20 mandag til torsdag og kl. 10-14 fredag.

Booking af enkelte timer

Koster 200 kr, og bookes ved at kontakte klubben.

Vi forbeholder os retten til ikke at sælge gæstetimer på tidspunkter hvor hallen er meget booket.

Bookingret

Med bookingret kan du booke og spille på de tidspunkter der ikke er solgt som faste timer.
Bemærk at der på nogle dage er solgt mange faste timer - se oversigten over faste timer her.

Generelt gælder der følgende for brug af bookingret:

• Der skal 2 medlemmer til at booke en bane, dvs. at du skal vælge en spiller at booke banen med.
  • Banen skal bookes af de spillere der bruger den, hvis der spilles double skal banen bookes af to af de deltagende spillere.
  • Alle spillerne på banen skal have købt bookingret, liste over medlemmer med bookingret kan ses her.
  • Hvert medlem kan booke et ubegrænset antal gange i løbet af sæsonen, men kan kun have en aktiv booking.

For spillere der allerede har betalt en del af en fast time

Bookingret til ledige banetimer kl. 6-17: 600 300 kr. pr. person. Betal her.
Bookingret til ledige banetimer kl. 6-23: 950 475 kr. pr. person. Betal her.

Spillere der ikke allerede har betalt en del af en fast time

Bookingret til ledige banetimer kl. 6-17: 1100 550 kr. pr. person. Betal her.
Bookingret til ledige banetimer kl. 6-23: 1600 800 kr. pr. person. Betal her.

Som ikke-ATK medlem skal du oprette en profil for at kunne købe bookingret.