Boldmaskine

Klubbens boldmaskine kan frit kan bruges af klubbens medlemmer.

Brug af boldmaskinen

Boldmaskinen må kun bruges på bane 1. Vær fleksibel og brug om muligt en anden bane hvis der er nogen som vil bruge bane 1 med boldmaskinen.

Boldmaskinen og bolde står i skuret ved siden af lågen ind til bane 1, og her skal den også placeres igen efter brug. Maskinen kører på 220V, så ledning der findes i skuret skal trækkes med ud på banen. Boldmaskinen skal ikke lades op. Man kan med fordel være et par stykker om at bruge maskinen, og på skift slå og samle bolde.

1) Boldmaskinen skal transporteres til og fra skuret uden bolde i den hvide kurv.

2) Træk håndtag i bunden bolsmaskinen ud for at transportere den til og fra bane 1.

3) Tilslut strøm, ved at trække ledning fra skuret.

4) Fyld bolde i boldmaskinens hvide kurv (når du er færdig med at spille, hældes bolde retur i de to spande)

5) Med bolde i kurven og strømmen tilsluttet er du klar til at tænde for boldmaskinen

6) Tænd / Sluk for boldmaskinen på 'Power'-knappen (A) - giv maskinen 2 minutter til at starte op.

Vær sikker på at knappen (B) er vippet til højre over mod 'External battery / AC'

Tryk på knappen 'Feed' (C) for at starte og stoppe udkastet/fodringen af bolde.

På piletasterne kan du finjustere fodringen op/ned samt højde/venstre.

Ønsker du vertical eller horisontal fodring trykker du på de pågældende knapper.

Ønsker du skiftevis venstre-højre fodring, trykker du på knappen 'Drill'.

Book boldmaskinen

Boldmaskinen har sin egen booking kalender (for bane 1), som du kan åbne her. Hvis du skal træne med boldmaskinen bruger du nummer 999 som makker når du booker.

Der vil være perioder i løbet af sæsonen hvor der ikke kan bookes med boldmaskinen i tidsrummet 16-20 mandag til torsdag.
Det er ligeledes begrænset hvor mange samtidige bookinger der kan være med boldmaskinen.