Første runde af DTF/JTU holdturnering afviklet.

17. maj 2015 18:21 , af Mads Brix

Første runde af DTF/JTU holdturnering blev afviklet i dag.

Resultater Damer

I 2. division måtte Dame 1 (Karolina, Rebecca og Anne Louise) nøjes med at få 2-2 med hjem fra Hasle efter nederlag i to Match Tiebreak.
I Serie 1 måtte Dame 2 (Bettina, Ida) indkassere et 1-2 nederlag i hjemmekampen mod Støvring, efter nederlag i en Match Tiebreak.
I Serie 2 rejste Dame 3 (Lene, Kirsten) hjem fra Fjerritslev med en 3-0 sejr.

Resultater Herrer

I Jyllandsserien startede Herre 1 (Daniel, Johan, Michael, Peter) med en solid 5-1 sejr på hjemmebane mod Hasle - kun et enkelt 10-12 nederlag i Match Tiebreak forstyrrede billedet.
I Serie 1 startede Herre 2 (Frederik, Jonas, Jesper, Mads) med et clean-sheet - 6-0 sejr i hjemmekampen mod Hjørring.
I Serie 3 fik Herre 3 allerede lørdag en skrivebords sejr over Hjørring, som ikke kunne stille hold.
I Serie 3 drog et relativt urutineret Herre 4 (Jonas, Henrik, Istvan, Lasse) til Aars og vendte hjem med et 2-4 nederlag.

Alt i alt en rimelig start på holdturneringen.

Et godt billede af Herre 1 Et dårligt billede af Herre 2

Næste runde er allerede i den kommende weekend, hvor alle hold skal i kamp igen,

Dame 1 spiller ude mod AGF.
Dame 2 spiller ude mod Båndbyerne.
Dame 3 spiller hjemme Brønderslev (Denne kamp spille i Hasserisparken).
Herre 1 spiller ude mod Randers.
Herre 2 spiller ude mod Aars.
Herre 3 og Herre 4 spiller hjemme mod hhv. Øster Hornum og Skive.