Undervisningforløb i Aalborg Tennisklub

4. oktober 2016 12:24 , af Michael Østergaard Hansen

I løbet af de sidste par måneder har over 200 elever fra Aalborghus Gymnasium, Aalborg Handelsgymnasium, Hasseris Gymnasium og Skipper Clement Skole været i gang med et undervisningsforløb i tennis på Aalborg Tennisklub anlæg.

Forløbet har primært omhandlet basal teknik og spiløvelser. Træner Johan Stampe fra Aalborg TK har guidet eleverne og deres respektive lærere gennem forløbet, hvor der både er indlært forhånd, baghånd og serv.

Vi håber at alle elever og lærere havde en god oplevelse med tennis. Fra vores side har det været en god oplevelse, som vi agter at fortsætte til udendørssæsonen 2017. Formatet for forløbene og målgrupperne vil blive offentliggjort senere. Alle typer institutioner er velkomne til at kontakte os, for at finde ud af om vi kan lave et forløb der passer dem.