Om booking af udendørs baner

For at booke baner udendørs skal du være medlem af Aalborg Tennisklub.

Der skal 2 medlemmer til at booke en bane, dvs. at du skal vælge en spiller at booke banen med.

Retningslinier for banebooking:

• Banen skal bookes af de spillere der bruger den. Hvis der spilles double skal banen bookes af to af de deltagende spillere.
  • Man kan ikke 'låne' bookingret af andre spillere.
  • Gæster (se nedenfor) må ikke bruges til at blokere baner.
  • Det nødvendige vedligehold skal gøres ordentlig og i din egen tid, så i praksis skal du stoppe med spil 5 minutter før din booking udløber.
  • Det er dit ansvar at vide om banen er booket bagefter.

Hvert medlem kan booke et ubegrænset antal gange i løbet af sæsonen, men kan maksimalt have to aktive bookinger.

Grusbaner (bane 1-9) kan bookes i sommer halvåret, dvs. fra standerhejsning i slutningen af april og normalt indtil midt i oktober (præcise datoer afhænger af vejret).

Kunstofbanerne (bane 10 og 11) kan bookes hele året.

Annullering af booking

Hvis du alligevel ikke skal bruge din tid, skal bookingen selvfølgelig slettes så andre kan bruge tiden. Klik på din booking for at åbne den, fjern en af deltagerne ved at klikke på den røde skraldespand ud for navne, og bekræft at du vil slette bookingen.

Adgangsbrik

For at få adgang til banerne skal du bruge en adgangsbrik.
Ny medlemmer får udleveret en brik uden beregning, hvis din brik bliver væk kan du bestille en ny her (mod et mindre gebyr)

Booking med medlemmer fra Aalborg Østre Tennisklub,  Nørresundby Tennisklub og Aalborg Chang Tennis

Vi har aftalt med Aalborg Østre Tennisklub (AØT), Nørresundby Tennisklub (NTK) og Aalborg Chang Tennis at man som medlem kan spille som gæst i en af de andre klubber.

Det betyder at du som medlem i Aalborg Tennisklub kan invitere et medlem fra AØT, NTK eller Chang til at spille sammen med dig på vores anlæg.

Spil med med gæst fra:

• NTK, brug nummer 1000 som makker
  • AØT, brug nummer 1002 som makker
  • Chang, brug nummer 1005 som makker

Der kan ikke bookes med AØT/NTK/Chang gæst i tidsrummet 16-20 mandag til torsdag.

Gæster fra AØT/NTK/Chang må dog stadig bruge banerne i det tidsrum, fx i en double hvor banen er booket af medlemmer fra ATK.

Ordningen må ikke bruges til afvikling af privattræning.

Booking med boldmaskine

Læs mere om boldmaskinen her.

Gæstetimer

Spil med et medlem af klubben

Hvis du er medlem af Aalborg Tennisklub og gerne vil invitere en gæst til at spille med dig på vores anlæg skal du booke banen med "Udendørs Gæst" (nummer 1001)

Når du bekræfter bookingen bliver du bedt om at betale med Dankort.

En time koster 75 kr.

Man må kun spille med den samme gæst et begrænset antal gange i løbet af sæsonen. Gæstetimer skal ikke bruges som erstatning for at købe et medlemsskab.

Gæstetime for ikke medlemmer.

Koster 200 kr, og bookes ved at kontakte klubben over email.

Der kan ikke bookes gæstetimer i tidsrummet 16-20 mandag til torsdag.