Juniorintroduktion 2024

Juniorintroduktion 2024 hold 1 afvikles tirsdag og torsdag kl. 16-17 i uge 16, 17 og 18 - første gang tirsdag d. 16/4, sidste gang torsdag d. 2/5.

Juniorintroduktion 2024 hold 2 afvikles tirsdag og torsdag kl. 16-17 i uge 19, 20 og 21 - første gang tirsdag d. 7/5, sidste gang torsdag d. 23/5.

Prisen er 450 kr, som inkluderer en ny ketsjer.

Tilmeld dig hold 1 her.
Tilmeld dig hold 2 her.

Hvis du efterfølgende melder dig ind i Aalborg Tennisklub får du

• prisen for juniorintroduktion fratrukket den normale pris for medlemskab
  • lov at beholde din ketsjer

Junior introduktion er en god måde at komme i gang med at spille tennis på. Her lærer du de mest basale ting i forhold til ketchergreb, forhånd og baghånd, gennem spil og lege.

Junior introduktion afholdes på minitennis baner med begynder-bolde. Det giver en bedre oplevelse og en hurtig fornemmelse for at kunne spille tennis.

Et juniorintroduktionshold kører 3 uger med 2 ugentlige træninger. Herefter vil der være mulighed for at fortsætte på et af klubbens almindelige junior træningshold - placering herpå afhænger af alder og niveau.

For at deltage skal man være min. 6 år gammel.