Aalborg Tennisklub i top-15 over højdespringere i medlemsvækst fra 2014 til 2015.

1. maj 2016 23:00 , af Mads Brix

Vi modtog fornylig følgende glædelige besked fra Dansk Tennis forbund, som vi I bestyrelsen er meget glade for og stolte af:

Kære Aalborg Tennis Klub

Tillykke – jeres klub er i top-15 over højdespringere i medlemsvækst fra 2014 til 2015!
Med andre ord er netop jeres klub én af de 15 klubber blandt knap 300 DTF-klubber, der har klaret det bedst – målt på medlemsvækst.
Fra Dansk Tennis Forbund vil vi gerne præmiere og markere dette. Vi håber I er med på dette – til inspiration for alle andre tennisklubber i Danmark.
Som tak for indsatsen vil DTF og HEAD forære jer fire juniorketsjere, som en præmie for jeres flotte resultat.

Konkret er vi gået fra 300 medlemmer i 2014 til 360 medlemmer i 2015 -  der er stadigvæk plads til flere medlemmer, og dem der er allerbedst til at skaffe nye medlemmer er alle jer der allerede har jeres gang i klubben.

Husk at vi stadig har ledige pladser på Juniorintroduktion og Voksenintroduktion.