Frederik Hoffmann ny foreningsleder i Aalborg Tennisklub

18. marts 2017 09:03 , af Michael Østergaard Hansen

Frederik Hoffmann ny foreningsleder i Aalborg Tennisklub

Det er med glæde at Aalborg Tennisklub kan annoncere at Frederik Hoffmann er ansat som foreningsleder på fuldtid pr. 1/4 2017. Frederiks arbejdsopgaver som foreningsleder kommer til at indeholde administration, træning, arrangementsudarbejdelse og rengøring.

Frederik har taget uddannelsen som markedsføringsøkonom, hvilket vil komme til at gavne ham i det daglige administrative arbejde. Frederik vil i det daglige komme til arbejde sammen med Jakob Frandsen, samt referere til bestyrelsesformand Mads Brix.

Frederik Hoffmann er et kendt ansigt i klubben, hvor han udover selv at spille tennis, også har fungeret som træner og frivillig, primært for juniorerne. Tennis har i mange år været en stor del af Frederiks liv, og han glæder sig til at fortsætte dette som foreningsleder.

Vores nuværende foreningsleder, Michael, har valgt at søge nye græsgange pr. 30/4. April måned bliver derfor en overgangsmåned, som skal bruges til at sætte Frederik godt ind i det nye job. Michael fortsætter som frivillig i bestyrelsen samt menig medlem, så han vil stadig være at finde i klubben. Michael vil gerne sige tak for året som foreningsleder, samt byde Frederik hjertelig velkommen.