[ VIGTIG INFORMATION OM COVID-19 ]

Vi åbner gradvist op for banerne!

Myndighederne har via DTF og DIF/DGI meddelt, at vi må spille udendørs når en nedenstående retningslinjer overholdes.

1. Max 4 personer på banen ad gangen.
  2. Man skal ikke opholde sig i klubben udenfor banerne.
  3. Ankom tidligst 5 minutter før starttid.
  4. Hold god afstand og husk god håndhygiejne.
  5. Forlad banen 5 minutter før din booking udløber.
  6. Undgå fysisk kontakt med andre spillere og deres bolde, ketsjere og tasker.
  7. Spil med to eller flere sæt mærkede bolde, så kun én spiller rører ved ét sæt bolde.
  8. Minimer kontakt med bænke, nettet og andet materiale på og udenfor banen.
  9. Minimer sidebytte.
  10. Brug engangshandsker eller sprit i forbindelse med banefejning og vanding.

Vær også opmærksom på

• Klubhuset holdes lukket - dvs ingen omklædning og bad (toiletter er åbne på Kastetvej mens der ikke er adgang til KFUM-hallens toiletter i Hasserisparken).
  • Medbring dit eget hånd Klæd om hjemme fra.
  • Mød ikke op på anlægget, hvis du er syg eller i risikogruppen.

Retningslinjerne gælder indtil andet meldes ud.

Formular: Kontakt

Heller ingen drop-in endnu

Desværre kan vi heller ikke, pga. myndighedernes forbud mod forsamlinger på mere end 10 personer, åbne op for drop-in på søndage, mandage og onsdage endnu.

Også her holder vi løbende øje med myndighedernes og idrætsforbundenes udmeldinger. Straks der nyt sender vi naturligvis info ud.