Velkommen til Aalborg Tennisklub og DM i tennis 2022

Vi glæder os til at se dig på Danmarks måske dejligste tennisanlæg. Nedenfor finder du praktisk info om forholdene i klubben under DM.

Turneringsprogram

Onsdag 22. juni: start kl. 11.00 (single hovedturnering (ikke seedede spillere) + dame- og herredouble hovedturnering)
Torsdag 23. juni: start kl. 12.00 (single hovedturnering, mixeddouble hovedturnering)
Fredag 24. juni: start kl. 11.00 (single hovedturnering, dame-, herre- og mixeddouble hovedturnering)
Lørdag 25. juni: start kl. 11.00 (single hovedturnering, dame- og herrehovedturnering, mixeddouble finale)
Søndag 26. juni: start kl. 10.00 (single finaler, dame- og herredouble finaler) - forventet fælles medaljeoverrækkelse ifm. DM-Ugen

Spilleprogram i hovedturneringen lægges fra dag til dag. Næste dags spilleprogram offentliggøres senest kl. 19:00 dagen før.

Se dagens kampprogram her...

Aalborg Tennisklub
Kastetvej 73, 9000 Aalborg

Parkering og adgang til klubben

Under DM ugen pågår et omfattende vejarbejde på Kastetvej, hvor klubben ligger. Derfor er adgangsforholdene til klubben lidt anderledes end normalt:

Parkering kan ske bag Haraldslund Vand og kulturhus, der er nabo til tennisklubben. Vær opmærksom på at der på p-området nogle steder er 3-timers parkering. Fra p-området er der ca. 150 meter i gåafstand ind til klubben. Se kort nedenfor.

Baner og anlæg

Tennisanlægget på Kastetvej rummer 7 grusbaner, hvor bane 7 er “center court” samt klublokaler, omklædning, toiletter og bad.

Omklædning, bad og toilet

I entreen til klubben findes toiletter, omklædning og badefaciliteter til herre og damer. Det er ikke muligt at aflåse omklædningsrum, så tag alle værdigenstande med ud på anlægget.

Forplejning

Det er muligt at købe frokost, sandwiches, snacks og drikkevarer i klubben:

• Frokost serveres dagligt mellem kl. 13:00-15:30 og består at en en varm ret, to slags salat, to slags pålæg, 2 slags brød samt smør.
  • Sandwiches, snacks og drikkevarer sælges løbende hen over hele dagen.