Bliv frivillig til DM i Tennis udendørs 2022

Aalborg Tennisklub lægger i perioden 20.-26. juni grusbaner til de Individuelle Danmarksmesterskaber i tennis udendørs 2022. Meld dig som frivillig og vær med til skabe årets helt store tennis event.

Vi får brug for alle gode frivillige kræfter. - Klik på de enkelte team-opgaver i kalenderen nedenfor for at tilmelde dig (du må mægtig gerne tilmelde dig flere opgaver).

• Baneteam er ansvarlig for klargøring og vedligehold af de syv baner på Kastetvej før og under DM.
  • Forplejningsteam er ansvarlig for forplejningen til både spillere, turnerings officials, team frivillige samt gæster og tilskuere.
  • Serviceteam er ansvarlig for tekniske installationer som lys, el og vand, opstilling af telte og boder.
  • Bane- og linjedommere er ansvarlig for bane og linje dommere
  • Boldbørn team er ansvarligfor banedommere og boldbørn (til semi- og finaler)
Som frivillige får du:
  • Forplejning, når du er på vagt.
  • Invitation til frivilligfest, med spisning, (min. 18 år) - festen afholdes efter sommerferien.
  • Boldbørn får invitation til en tur til Fårup sommerland.
  • Hyggeligt og socialt samvær med en masse mennesker.

I løbet af DM ugen forventer vi dagligt 50-70 spillere fra toppen af den danske tennis rangliste + medrejsende trænere og klubrepræsentanter samt officials og tilskuere. Særligt fredag, lørdag og søndag forventer vi en del tilskuere.

Der spilles kvalifikation i perioden 20.-21. juni, mens hovedturnering afvikles i perioden 22.-26. juni 2022, med semifinaler den 25. juni og finaler den 26. juni.

Uge

Mandag