ATK får alligevel ikke 2. div. herre hold.

8. maj 2015 23:04 , af Mads Brix

Vi har i dag via telefon og mail fået besked fra Dansk Tennis Forbund (DTF) om at Aalborg Tennisklub på grund af en procedure fejl alligvel ikke får et herre hold i 2. division:

"I forlængelse af vores telefonsamtale i går, skriver jeg som lovet formelt, med beskeden om at Aalborg Tennis klub (ATK) som først kommunikeret, IKKE vil have mulighed for at deltage i 2. Division Vest (Herrer) i denne udendørssæson.
Dette skyldes en procedurefejl ift. berettigede op og nedrykkerhold fra Jyllandsserien til divisionen. Pladserne skulle ret beset være tildelt Hammel og Skanderborg. Det er jeg selvsagt meget ked af og skal være den første til at beklage.
ATK vil som konsekvens få muligheden for at spille i Jyllandsserien i stedet."

Aalborg Tennisklub er selvfølgelig fuldstændig enige i at procedurer og reglementer skal overholdes og vi agter ikke at forfølge sagen yderligere. Men vi håber at forløbet giver anledning til selvransagelse i DTF, så tilsvarende situationer kan undgåes fremover.

Retfærdigvis skal det siges at DTF virker oprigtigt kede af det passerede.

Information om DTF/JTU holdturnering findes her - første hjemmekampe er fortsat 17/5.