Medaljeregn ved Jyske Mesterskaber 2016

5. juni 2016 19:55 , af Michael Østergaard Hansen

Der har været en sending ATK spillere afsted til dette års Jyske Mesterskaber, hvilket gav et stort afkast med hele tre medaljer!

Daniel McTear vandt guld i U12B drenge rækken, Jason Cross vandt bronze i U12B drenge rækken og Jasmine Cross vandt guld i U14B pigerækken.

På vej til finalen i drengerækken vandt Daniel over klubkammerat Jason 6-3 7-5. Derefter ventede finalen, som var en tæt kamp mod Ejner Witt Melchiorsen fra Hasle. Efter de to første sæt stod der 1-1 i sæt (5-7 6-4), og kampen måtte derfor afgøres i matchtiebreak. Denne endte 11-9 i Daniels favør. En helt sikkert lang og varm kamp endte ud med det bedst mulige resultat.

I pigerækken var Jasmine suveræn. Hun vandt rækken uden at afgive et sæt i hele turneringen. Finalen blev vundet 6-2 6-1 over Alma Herold Sørensen fra AGF. Stærk præstation hele vejen igennem. Der er billeder af medaljetagerne herunder - jeg skal beklage at nogle billeder vender forkert.

Tusind gange tillykke med de flotte præstationer og det gode tennisspil!