Parkering og biltrafik til og fra ATK

Du har måske set at det meste af Kastetvej i øjeblikket er gravet op og Aalborg Kommune er i færd med at etablere PlusBus-vejbane. Derfor er det pt. ikke muligt at køre i bil og parkere på i klubben på Kastetvej 73.

Kører du i bil til klubben (frem til begyndelsen af juli) anbefaler vi at du kører ad Ny Kastetvej og parkerer på P-pladsen bag ved Haraldslund.

PlusBus-projektet på Kastetvej er etapeopdelt hvor stræningen fra:

• Dannebrogsgade - Haraldslund (etape A) er lukket for biltrafik frem til 8. juli 2022
  • Haraldslund - Vestre Fjordvej (etape B) er lukket for biltrafik i perioden 1. aug - 9. dec. 2022

Kastetvej ensrettes

Når hele PlusBus-projektet står færdigt i slutningen af 2022, vil Kastetvej på strækningen fra Dannebrogsgade og frem til Vestre Fjordvej være ensrettet fra øst mod vest.

Skal du til ATK i bil skal derfor kører ind på Kastetvej fra øst ved Dannebrogsgade

Skal du fra ATK i bil skal du køre mod vest af Kastetvej fem mod Ny Kastetvej/Vestre Fjordvej.